2011. április 30., szombat

Vajda István: Pedig én jó anya voltam 05.03.k, 19ó - Jelenlegi ára: 1 499 Ft


Vajda István: Pedig én jó anya voltam
A helyjegyeket átvételkor, érkezési sorrendben kapják meg kedves Vendégeink!
Előadás időpontja: 05. 03. kedd 19. 00 órakor
Dokumentumdráma egy részben
Az Örkény Színházzal közös produkció
Az előadás időtartama: 90 perc
Molnárné:
Pogány Judit
Díszlet-jelmez:
Bodnár Enikő
Fény:
Bányai Tamás
Dramaturg:
Góczán Judit
Súgó:
Serfőző Andrea
Jánoska Zsuzsa
Rendező:
Anger Zsolt
Pogány Judit a magyar színjátszás egyik legsokoldalúbb és leghitelesebb színésznője. Kaposvártól az Örkény Színházig tartó változatos és gazdag színészi pályája során megmutatkozott már anya-szerepben. Ahogyan azonban a Pinceszínházban bemutatásra kerülő önálló estjében alakítja az utolsó magyar halálra ítélt édesanyját, az finoman szólva is: sokkoló. 1979-ben egy brutális kettős gyerekgyilkosság rázta meg Budapestet. Az újságokban az idő tájt a bűnügyi hírek közt vezető helyen szerepelt a budapesti levélkihordóból színházi munkássá lett fiatalember tragikus története. Az újsághírek alapján indult el a férfi családjához Vajda István, és készített tényfeltáró riportsorozatot a férfi édesanyjával. A beszélgetésekből évekkel később megrázó erejű monodrámát írt „ A gyilkos anyja” címmel. A döbbenetes őszinteséggel kitárulkozó anya-figura megformálása hatalmas lelkierőt, koncentrációt és olyan eszköztelen színpadi jelenlétet igényel, amelyet talán csak a görög drámák nőalakjainak előadása. A vallomások füzéréből álló darab elsőként kerül a Pinceszínházban színpadra.



Jelenlegi ára: 1 499 Ft

Az aukció vége: 2011-05-02 00:00
. Vajda István: Pedig én jó anya voltam 05.03.k, 19ó - Jelenlegi ára: 1 499 Ft