2011. május 31., kedd

dongó motoros - Jelenlegi ára: 49 990 Ft


Újszerű használt kerékpár új dongó motor szervizben lett fel szerelve. A tavalyi évben csináltatta a férjem magának,
de már az ősszel rá unt. Nem kell hozzá jogsi, a férjemnek épp ezért kellet. Ősz óta nem volt használva. 75-km  ment. A szerelő azt is mondta hogy még érdemes lenne bejáratni, mert már nem volt régóta használva. Azért szeretném eladni, hogy ne álljon a semminek, meg csak a helyet foglalja.
De mielőtt fel raktam volna előtte meg nézetem a szervizben, és ők azt mondták hogy minden oké.
Utólag még rakattam fel még tükröt, irányjelzőlámpákat és magas fényű lámpát, hogy a sötétben is lehessen vele közlekedni. A kerékpáron egy pici rozsda van az elején mert használtan vettem én is a kereskedőtől.
De minden jól működik rajta. Garanciát nem tudok hozzá adni, de ha komolyan érdekel eljössz, meg nézed,  
és ki próbálhatod. sajnos más garanciát nem tudok garantálni. ha kérdésed van írj igyekszem válaszolni.


Jelenlegi ára: 49 990 Ft

Az aukció vége: 2011-06-08 18:46
. dongó motoros - Jelenlegi ára: 49 990 Ft